We doen een rondje Zuidoost-Azië!

Het komt steeds dichterbij...

Af en toe beseffen we het zelf niet, maar over 5 weken zitten we in Bangkok! Langzaamaan wordt al het papierwerk geregeld, worden de meest praktische spullen (lees: oordopjes, lakenzakken, desinfecteergel) ingekocht en zoeken we op internet en in reisboeken naar onontbeerlijke bestemmingen. Maar overdag leiden we eigenlijk een heel gewoon leven; we werken hard omgeld te verdienen, sparen elke overgebleven cent,spelen de gebruikelijke korfbalwedstrijdjes in nabijgelegen dorpjes (vanuit Leeuwarden gezien dan)en verliezen thuis van DSC (Sorry Pol). En ondertussen rond een van ons haar scriptie af en oriënteert de ander zich op een baan. Vrij logisch dat het af en toe moeilijk te bevatten is dat we over ruim een maand ons alleen maar hoeven druk te maken over waar we slapen, eten en genieten. Dat die drie dingen tot de primaire levensbehoeften behoren laten we maar even buiten beschouwing...

Maar wees gerust,dit verhaalis om even te melden dat we op schema lopen. De voorbereidingen zijn in volle gang, het sparen gaat ons redelijk tot goed af en we zorgen voor genoeg 'Quality Time' met de mensen die ons straks gaan missen. En het allerbelangrijkste; We hebben er zin an!

We hopen dat jullie ons volgen.

frank kuiper

Ja meiden ik zal jullie zeker volgen dus maak er een mooi verhaal van en ik wens jullie een hele fijne tijd toe. Maak er iets moois van!!!! Groetjes de barman!!!! :)

Michiel

Ik verwacht wel dat jij dit daar ook perfect bijhoudt he! Ben jaloers op jullie!
Groetens

Marieke

Ik zal dichterbij jullie zitten als de meeste mensen op dit forum. Ondanks onze reis zal ik proberen jullie avonturen ook een beetje te volgen. Geniet van alles wat jullie mee gaan maken en de prachtige natuur en cultuur in Azie!!