We doen een rondje Zuidoost-Azië!

Eerste dagen in Bangkok

Dag lieve mensen,

Hier ons eerste bericht uit Bangkok. Tot nu toe is alles erg soepel en gemakkelijk verlopen. Het afscheid viel mee en de vluchten gingen erg snel. De tussenstop in Abu Dhabi was eigenlijk wel fijn omdat we dan even uit het vliegtuig konden om onze benen te strekken.

Aangekomen in Bangkok hebben we onderweg naar het hotel al een trekking geboekt. Morgen vliegen we namelijk naar het noorden van Thailand, Chiang Mai, en van daaruit gaan we de bush bush in. Daar zullen we twee nachten verblijven bij The Village People. En de vervoersmiddelen zullen onder andere bestaan uit vlotten, olifanten en de benenwagen. We hebben er zin an! (Voor de brabanders onder ons)

Verder hebben we een koel en cool hotel met zwembad op het dak aan een zijstraat van de grote backpackers straat ' Khao San Road' . En daar hebben we alles binnen handbereik wat we nodig hebben; massage, eten, tuktuk en cafeetjes met WIFI. Verder hebben we natuurlijk al een aantal beginnersfouten gemaakt maar daar wijden we niet over uit ;) Verder niets te maken met het vergeten van een plattegrond en dat goedkoop rond gereden voor een middag in een tuktuk niet voor niets is.

We vermaken ons wel.

Tot gauw.

lieke

Hee Hee!
fijn dat alles goed is gegaan!!
heel veel plezier en ik ben benieuwd
naar de foto's.

groetjes lieke

Laura Valks

Zo, dus jullie hebben inmiddels al behoorlijk wat souveniers-winkeltjes van binnen gezien ;) Niet laten overhalen tot het kopen van wat snuisterijen? Ik hoor het ze nog zeggen: "Nog één stop en dan rijd ik echt door naar die tempel...", haha. Nou, geniet er nog van dames! Die olifanten vinden jullie vast ook super.
Liefs!

Arno

Geniet ervan!

Loes Sanders

Haha, hebben jullie er meteen van geleerd. Ben benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken in de Bush! Op die olifanten lijkt me erg leuk.
Enne afscheid viel wel mee, ik was anders behoorlijk van slag die dag ;).
Heel veel plezier!

x Loes

Gerald

Fijn dat jullie een goeie start hebben gemaakt. En nu maar hopen dat het boeken van die trekking niet een beginnersfout blijkt te zijn, haha. Al doende leert men .....
Liefs, kus, Gerald

Nienke

Dat klinkt super goed allemaal! Genieten is het belangrijkste, daar horen foutjes bij ;).

Dikke kus!

Merian en Jan

Let wel op, olifanten vergeten niets. En heel veel plezier.
We willen foto's zien

steffie

Hey
leuk iets van jullie te lezen, houd t wel beetje bij!!
heel veel plezier en genieten van alle indrukken enzo
gr x steffie

Nicole en Rob

Toch niet geboekt bij een leraar Engels die jullie te hulp kwam met zeggen dat de tempels vandaag gesloten zijn..;-) ? Heel veel plezier, en don' t worry; voor een handjevol Baht heb je dadelijk verhalen die je leven lang mee gaan!

Ellis

Hee hee!
Leuk om jullie verhalen te lezen:) En die beginnersfoutjes mogen jullie best wel delen met ons, denk dat ik me daar best mee kan vermaken;-)
Heel veel plezier in de bush bush, ben heel erg benieuwd naar de verhalen en foto's!
xx